Informujemy, że Gmina Skąpe w roku 2018 zamierza kontynuować zadanie usuwania wyrobów azbestowych z nieruchomości prywatnych znajdujących się na terenie gminy. Sfinansowaniu podlegać będą działania związane z demontażem, zbieraniem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest na uprawnionym składowisku odpadów niebezpiecznych. Realizacja zadania przewidziana jest do końca lipca 2018 r.
Wszyscy nasi mieszkańcy, którzy pragnęliby pozbyć się azbestu ze swej posesji, w tym także osoby, które azbest mają już zdemontowany i złożony na terenie swojej nieruchomości, proszeni są o wypełnienie załączonego wniosku ze wstępną deklaracją i oświadczeniami oraz dostarczenie go do Urzędu Gminy Skąpe do dnia 31.12.2017 r.
Wszyscy nasi mieszkańcy, którzy pragnęliby pozbyć się azbestu ze swej posesji, w tym także osoby, które azbest mają już zdemontowany i złożony na terenie swojej nieruchomości, proszeni są o wypełnienie załączonego wniosku ze wstępną deklaracją i oświadczeniami oraz dostarczenie go do Urzędu Gminy Skąpe do dnia 31.12.2017 r.
Dokumenty prosimy wypełnić w sposób rzetelny z uwagi na konieczność prawidłowego oszacowania ilości azbestu na potrzeby złożenia przez Gminę Skąpe wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze o dofinansowanie zadania.
Regulamin udzielania dofinansowania na usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Skąpe dostępny jest tutaj.