Urząd Gminy Skąpe
Skąpe 65
66-213 Skąpe
SG .2600.42.2022
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
WÓJT GMINY SKĄPE ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA:
- Opis przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia audytu wewnętrznego w Urzędzie Gminy Skąpe, poprzez:
- identyfikację obszarów potencjalnego ryzyka i dokonanie ich analizy,
- opracowanie rocznego planu audytu wewnętrznego,
- przeprowadzenie zadań audytowych zgodnie z planem audytu,
- podejmowanie czynności doradczych,
- przygotowanie sprawozdania z wykonania audytu,
- prowadzenie akt stałych i bieżących audytu.
Niezbędne wymagania:
- ) posiadanie uprawnienia audytora wewnętrznego, o którym mowa w art. 286 ustawy o finansach publicznych w przypadku osób fizycznych lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą; w przypadku innych podmiotów - zatrudnianie do prowadzenia audytów wewnętrznych osoby lub osób spełniających warunki określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych,
- ) posiadanie doświadczenia w realizacji usługi audytowej - przeprowadzenie co najmniej dwóch zadań audytowych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych (referencje, rekomendacje) w ciągu ostatnich dwóch lat poprzedzających datę złożenia oferty.
- Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
01.12.2022r. - 31.12.2023r.
- Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium: cena -100 %.
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 1,
- Złożona oferta utrzymuje ważność min. 14 dni i może być przedłużona za zgodą stron na dłuższy okres.
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość dostawy*/usługi*/roboty budowlanej* określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
3) cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę/dostawę/robotę-budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności umowy/zlecenia* i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wszystkie
wymagane warunki.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25.11.2022r. w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe lub elektronicznie na adres: zastepca@s ka pe. p I
2) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie pozostawiona bez rozpatrzenia.
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 28.11,2022r.r., w siedzibie Zamawiającego.
- Informację o wyborze Wykonawcy Zamawiający przekaże zainteresowanym na ich wniosek, we wcześniej uzgodniony z nimi sposób.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Alicja Hoppen-Anyszko tel. 609 560 333, adres mail: zastepca@skape.pl
- Informacje dotyczące zawierania umowy*.
- KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Skąpe w Skąpem (66-213), Skąpe 65. Z administratorem można skontaktować się mailowo: urzad@skape.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: iod@skape.pl
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa;
6) posiada Pani/Pan prawo do:
a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7) nie przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy